Kommunikation

Kommunikation - Noget af det aller vigtigste i denne verden - når den mangler, går det hele galt

onsdag den 31. august 2011

Valg og Sang....

Jojo - det skal vi til i år - eller retter, lige om lidt skal der sættes et kryds og det skal helst sættes rigtigt. For dem der kommer til at sidde, flytter jo helst ikke deres bag, når de først har fået noget at sidde på. Og det er da heller ikke fordi jeg er helt på bar bund med, hvad jeg ønsker at sætte mit X ved - men jeg kan godt li' at blive overbevist.
Og så lige min kommentar til en fjernelse af blokpolitikken: Selvfølgelig lokker det de fleste af os - for vi vil have resultater og helst gode resultater.

Og så begyndte en ny omgang korprøver i går - det var helt utroligt at se dem der mødte frem - de var tændte og oppe på tåspidserne - og der var meget lyd på os. Det var lækkert!! Men som jeg altid har sagt så er chokolade, motion og sex rigtig godt for vores humør - men dem der har forsket i dette har altså glemt det at synge :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar