Kommunikation

Kommunikation - Noget af det aller vigtigste i denne verden - når den mangler, går det hele galt

søndag den 30. oktober 2011

Hønen og Ægget dilemma

Så er vi der igen - jeg har hele mit liv holdt af at læse Tintin og selvfølgelig skal jeg ind og se Steven Spielberg animationsversion af Racham den Rødes skat - og jeg glæder mig!

For nylig tog jeg min extended version af Lords of the Rings ned fra hylden og så dem igen (igen igen igen...) og var atter opslugt af universet. Da jeg måtte dele min begejstring med en af mine kollegaer - så han bistert på mig og sagde at han ikke engang havde set den første hele vejen; "At når man først har læst bøgerne, så mangler der for meget og...."

Jeg synes det er så trist at man ikke kan se en film, uden at skulle sidde og finde fejl/ændringer i forhold til bøger man har læst - hvis man har det sådan, kan man næsten kun se filmatiseret bøger OG blive skuffet. Så bliv dog hjemme.....

Det vil altid ske "nyfortællinger" hver gang en person læser eller ser en fortælling.

Ha' et godt liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar