Kommunikation

Kommunikation - Noget af det aller vigtigste i denne verden - når den mangler, går det hele galt

mandag den 13. august 2012

Forventninger til livet...

Kan være store og små - og fornylig har jeg tænkt over de forventninger vi har til dem vi lever sammen med eller rettere ønsker, at leve sammen med....

Efter at have læst lidt forskellige kontakt annoncer på nettet, virker det som om de fleste stræber efter, både mænd og kvinder, et eller anden super menneske der kan det hele, der vil det hele og ingen fejl har.
Hvor realistisk er det så lige og hvordan undgår man skuffelsen.... Søger man dette fordi man i bund og grund ikke ønsker en at dele livet med - da vi jo godt inderst inde ved at superman og catwoman kun findes som tegnefilm? Har vi så høje tanker om os selv at, intet mindre kan gøre det?
Eller er det bare tidens trendt, at hvis du ikke kan stå på vandski, skifte ble, være bevist omkring din krop og være ved at rede verden, samtidig - så er vi ikke helt perfekte.....
Eller er det fordi at vi menneskebørn har fundet ud af, at vi ikke er udødelige og bare føler at vi bliver nød til at søge efter højeste fællesnævner, så vi kan sige til os selv og dem der kigger - jeg gjorde hvad jeg kunne....

Jeg har set både mænd og kvinder behandle deres koner/mænd/kærester som et trofæ - og som bliver vist frem, på den mest usmagelige måde - men men jeg tror bare jeg sætter mig tilbage i min hule og venter på at noget der kommer forbi på 2 ben .....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar